تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766591
شناسه : 3766591
تاریخ :
تصادف دو سواری حوالی روستای تاش شاهرود/ یک نفر جان باخت اقتصاد ایران: سمنان- معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از برخورد دو دستگاه سواری پراید و کوییک حوالی روستای تاش شاهرود خبر داد و گفت: متاسفانه طی این حادثه یک نفر جان باخت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه امروز یکشنبه برخورد رخ به رخ دو خودرو سواری کوییک و پراید حوالی روستای تاش پیچ فرحزاد حادثه تلخی را رقم زد، ابراز داشت: متأسفانه بر اثر شدت حادثه یک نفر در دم جان باخت.

وی بابیان اینکه محل دقیق این حادثه کیلومتر ۴۰ مجن به توسکستان بود، افزود: عملیات رها سازی برای متوفی انجام و تحویل نیروهای انتظامی شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این عملیات با همکاری اورژانس و آتش نشانی به انجام رسید، ابراز داشت: دو مصدوم حادثه نیز رهاسازی و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باغبان اضافه کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو ماه صفر و پایان شهریور ماه و ازدیاد سفرها از رانندگان درخواست داریم برای پیشگیری از این حوادث تلخ قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از هرگونه شتاب و رفتار در خطر پرهیز کنند.