تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766541
شناسه : 3766541
تاریخ :
مهم‌ترین موضوع در کشور جایگاه تبیین و تبلیغ است اقتصاد ایران: همدان- نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز موضوع و مسئله مهم در کشور جایگاه تبیین و تبلیغ است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر یکشنبه در آئین سنگرسپاری تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: یک خداقوت به حجت‌الاسلام ارتقایی برای خدمت در تبلیغات اسلامی استان و یک خیر مقدم نیز به حجت‌الاسلام غلامی‌روشن می‌گویم.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در جایگاه بسیار بالایی در مسائل فرهنگی قرار دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز موضوع جهاد تبیین و تبلیغ از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: نظام جمهوری اسلامی قدرتمندانه موفقیت‌های بزرگی را رقم زده اما متأسفانه نتوانستیم این موفقیت‌ها را در ذهن مردم نهادینه کنیم.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری هم بارها به جهاد تبیین تأکید داشته‌اند و باید بتوانیم آنطور که شایسته است خدمات جمهوری اسلامی ایران را در جامعه تبیین کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: این سازمان در میدان جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی کند در مسائل فرهنگی باید از جزیره‌ای کار کردند خودداری کنیم و نیاز به ساماندهی مناسب داریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما در اعتکاف، اربعین و سایر مسائل مهم مذهبی و فرهنگی بسیار خوب عمل می‌کنیم اما نیاز است فضای جامعه را عطرآگین کنیم.

حاجی‌بابایی با اشاره به افزایش اعتبارات فرهنگی گفت: در سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی را چندین برابر در بودجه افزایش دادیم.

وی افزود: در مورد ۴۰ هزار میلیارد تومان علاوه به آنچه خود دولت پیشنهاد داده بود افرایش دادیم و هرجایی که احساس کردیم بودجه فرهنگی نیاز به افزایش دارد چندین برابر انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با لزوم فعالیت در رسانه‌ها بیان کرد. متأسفانه امروز حجم خبرهای منفی در رسانه‌ها بسیار زیاد است.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم اخبار که نظام جمهوری اسلامی ایران را تقویت می‌کند افزایش داشته باشد تا با هجمه‌های منفی بتوانیم مقابله کنیم.