تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766513
شناسه : 3766513
تاریخ :
قطعی‌های برق در تبریز موجب گلایه‌مندی مردم شده است اقتصاد ایران: تبریز- رییس شورای اسلامی تبریز با اشاره به قطعی‌های هفته‌های اخیر برق در این شهر، گفت: این موضوع موجب گلایه‌مندی مردم تبریز شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا احمدی روز یکشنبه در دویست و هشتمین جلسه علنی این شورا در عمارت تاریخی شهرداری تبریز افزود: قطعی‌های برق همچنین موجب بروز مشکلات در واحدهای تولیدی، مراکز درمانی، خیابان‌ها و واحدهای مسکونی شده است.

وی با تاکید بر ضرورت پاسخگویی مسؤولان ذیربط به مردم، اظهار کرد: به همین خاطر از مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز دعوت شده است تا توضیحات لازم در این خصوص را به اطلاع شورا و مردم برساند.

رئیس شورای اسلامی تبریز با گرامیداشت ایام رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) گفت: پیامبر اسلام (ص) الگویی کامل برای تمام مراحل زندگی بشر است.

احمدی، با بیان اینکه به همین مناسبت‌ها نیز برنامه‌های مختلفی در سطح شهر برگزار می‌شود، ادامه داد: روحیات عالی، استقامت و شکیبایی، اخلاص و توجه به خدا، ایستادگی و استقامت برابر سختی‌ها و حوادث و اخلاق پیامبر، شاخصه‌های اصلی پیامبر اسلام بود که بهترین الگو برای زندگی بشر است.

وی همچنین با اشاره به حضور سه دانش‌آموز تبریزی در جمع برترین‌های آزمون سراسری ۱۴۰۳ یادآور شد: «امیرحسین سلیمانی» رتبه یک آزمون سراسری ریاضی، «رضا گلبهار» رتبه هشت ریاضی و «علی نجفی» رتبه هشت تجربی را به خود اختصاص داده‌اند.

احمدی، همچنین با تبریک نایب قهرمانی ۲ ورزشکار آذربایجان‌شرقی در پارالمپیک پاریس گفت: «زهرا رحیمی» به عنوان جوان‌ترین ورزشکار کاروان ایران و «فاطمه همتی» با کسب مدال در پارالمپیک برای کشورمان و تبریز افتخار آفریدند.