تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3766498
شناسه : 3766498
تاریخ :
به رشته‌ ارتباطات تصویری علاقه‌مندم/موفقیت تک عاملی نیست اقتصاد ایران: رتبه ۴ کنکور سراسری هنر با بیان اینکه روزانه ۱۱ ساعت مطالعه داشته است، گفت: دانش آموزان کنکوری دست از تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهدافشان بر ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ریحانه رنجبر کبوتر خانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی‌ام تأثیر داشتند اما شاخص‌ترین آن‌ها اول مشاور تحصیلی و بعد حمایت حمایت پدر و مادرم، اساتید و معلمانم در مدرسه بوده است لذا رسیدن به موفقیت تک عاملی نیست

وی با اشاره به اینکه پشتکار رکن اساسی موفقیت است، افزود: حداکثر ساعت مطالعه روزانه‌ام ۱۱ ساعت بود و سعی کردم هر چه بیشتر از زمانم بهره مند شوم.

رنجبر کبوتر خانی با بیان این که قصد دارد در رشته ارتباطات تصویری دانشگاه تهران تحصیل کند ادامه داد: توصیه‌ام به دانش آموزان کنکوری این است که دست از تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهدافشان بر ندارند، چرا که در این مسیر نباید ناامید بشوند و همچنین اینکه با تمرکز بر درس خواندن از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنند.

رتبه ۴ گروه آزمایشی هنر خاطر نشان کرد: زیر ساخت‌های آموزشی در موفقیت دانش آموزان بسیار تأثیر دارد ولی متأسفانه در شهرهای کوچکی مثل رفسنجان این زیر ساخت‌ها و اطلاع رسانی خیلی کم است.