تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3766497
شناسه : 3766497
تاریخ :
ایثارگران همچنان چشم انتظار اجرای قانون در دانشگاه آزاد اقتصاد ایران: تعدادی از دانشجویان ایثارگر در تماس گله می کردند که علی رغم مصوبه قانونی، دانشگاه آزاد هنگام ثبت نام مقررات مربوط به شهریه را رعایت نمی کند و به نوعی از اجرای آن سر باز می زند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، ابتدای هفته گذشته بود که در خبرگزاری تسنیم، خبری درج شد مبنی بر سردرگمی دانشجویان ایثارگر در دانشگاه آزاد. تعدادی از این عزیزان در تماس با این خبرگزاری گله می کردند که علی رغم قانون این دانشگاه هنگام ثبت نام مقررات مربوط به شهریه را رعایت نمی کند و به نوعی از اجرای آن سرباز می زند. 

پس از این خبر بنیاد شهید و امور ایثارگران هم طی یک پیگیری از مسولان دانشگاه آزاد اطلاع دادند که این مشکل رفع شده و منعی برای ثبت نام دانشجویان ایثارگر وجود ندارد. 

مدیرکل امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز پس از جلسه با مسئولان بنیاد شهید با اشاره به نیازهای آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: «رسیدگی و تسهیل در امور آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر از اهداف مهم دانشگاه آزاد اسلامی است و تلاش مسئولان این دانشگاه بر التزام به قوانین به منظور پیشگیری از تضییع حقوق ایثارگران است. ما آمادگی خود را بر همکاری مجدانه با بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام و بر ضرورت ارتباط همدلانه دانشگاه آزاد اسلامی با دفاتر بنیاد استان‌ها و رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر تاکید کرد.»

اما با آغاز هفته جدید در حالی که دانشجویان ایثارگر برای ثبت نام به دانشگاه آزاد مراجعه کردند متوجه شدند همچنان همان آش و همان کاسه پیش روی آنها قرار دارد. 

یکی از این دانشجویان در تماس با خبرگزاری تسنیم می‌گوید: متأسفانه هر چه پیگیری کردیم مسئولان دانشگاه آزاد از جمله مدیر کل امور مالی که هفته گذشته خبر از رفع مشکل داده بود، پاسخ گوی تماس های ما نبودند و مسئولان بنیاد هم می گویند علی رغم وجود مصوبه قانونی و پیگیری های ما، نمی دانیم علت این عدم همکاری چیست. 

انتهای پیام/