تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766492
شناسه : 3766492
تاریخ :
مردم از مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا استقبال کردند اقتصاد ایران: کرمان_رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به استقبال خوب مردم از مسابقه کتابخوانی "به رنگ خدا" گفت: مراسم اختتامیه این مسابقه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی سلطانی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ٩ هزار ٥٠٠ نفر در مسابقه کتابخوانی به رنگ خدا شرکت کرده اند که از این میان ٧ هزار و ٤٧٤ نفر در بخش چهار گزینه‌ای و مابقی در پویش‌های پادکست، موشن گرافی، انیمیشن و سایر تولیدات شرکت کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین شرکت کنندگان از استان کرمان با ٥ هزار و ٤٤ نفر و رتبه‌های بعدی متعلق به استان‌های اصفهان، فارس، تهران و مازندران بوده است.

وی با اشاره به اینکه آثار رسیده تا ٢٠ شهریور ماه داوری خواهند شد، گفت: در نهایت ١١٠ اثر برتر انتخاب و به آنها جوایزی اهدا خواهد شد.

سلطانی همچنین اعلام کرد: در استان کرمان نیز بیشترین آثار از اعضای کتابخانه شهید باهنر با هزار اثر دریافت شده است.

وی افزود: پویش و مسابقه کتابخوانی "به رنگ خدا" با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها در حال برگزاری است و فراخوان پویش کتابخوانی و مسابقه با موضوع کتاب "به رنگ خدا" که روایت زندگی نامه شهید عبدالمهدی مغفوری (نوشته زهرا سلطانزاده همسر شهید) شهید شاخص سازمان بسیج رسانه است، امسال در سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی سماک samakpl.ir در سطح ملی راه اندازی شده بود.

وی برگزاری این مسابقه و پویش را یکی از محورهای جانبی رهواره شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای رسانه استان کرمان است که در آینده‌ای نزدیک در کرمان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسبج رسانه استان کرمان بیان داشت: شهید عبدالمهدی مغفوری از شهدای لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و مسئول اسبق روابط عمومی لشکر ٤١ ثارالله کرمان به عنوان شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور انتخاب شده است.