تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3766466
شناسه : 3766466
تاریخ :
واکنش فونسکا به شایعه اختلافش با لیائو و هرناندس اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال میلان درباره حواشی بازی این تیم در سومین هفته از سری A ایتالیا توضیح داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال میلان برابر لاتزیو در سومین هفته از رقابت‌های سری A نه تنها با از دست رفتن 2 امتیاز برای روسونری در استادیو المپیکو بلکه با یکسری حواشی همراه بود. یکی از مهمترین آنها در زمان استراحت کوتاه بازیکنان برای نوشیدن آب بود که در آن همه بازیکنان میلان به جز دو نفر به سمت نیمکت برگشتند تا صحبت‌های سرمربی‌‌شان پائولو فونسکا را بشوند. این دو نفر، رافائل لیائو و تئو هرناندس بودند که در سوی دیگر میدان باقی ماندند.

این اتفاق باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال وجود اختلاف میان این دو بازیکنان و سرمربی تیم شکل بگیرد. فونسکا در این خصوص به شبکه  DAZN گفت: هیچ مشکلی نیست. من فکر می‌کنم که قبل از من، تئو درباره این موضوع توضیح داده است. سعی نکنیم بی‌جهت مشکل بسازیم، ضمن اینکه من در این هفته با بازیکنان صحبت کردم و تصمیماتم را برای‌ آنها توضیح دادم. آنها (لیائو و هرناندس) هم پذیرفتند و همیشه در کنار تیم بودند. راستش را بخواهید من حتی متوجه نشدم که آنها آنجا ایستاده‌اند و روی مسائل دیگری تمرکز داشتم.

فونسکا افزود: آنها تنها دو دقیقه قبل به میدان رفته بودند، پس نیاز به نوشیدن آب و استراحت نداشتند. مشکلی نیست. به عقیده من واکنش آنها پس از ورود به میدان هم خوب بود. من اهل بهانه آوردن نیستم. اگر مشکلی بود، خودم اول از همه به آن اعتراف می‌کردم اما واقعیت این است که ما هیچ مشکلی با هم نداریم.

انتهای پیام/