تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766459
شناسه : 3766459
تاریخ :
رفع معضل کودکان بازمانده از تحصیل نیازمند عزم جدی است اقتصاد ایران: اهواز - مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ریشه کنی و رفع معضل کودکان بازمانده از تحصیل نیازمند عزم جدی مسئولان سازمان های مختلف و مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی پیش از ظهر امروز یکشنبه در سومین جلسه کارگروه کودکان بازمانده از تحصیل که در سالن جلسات غدیر آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد با اشاره به نقش سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف در حل معضل کودکان بازمانده از تحصیل گفت: ریشه کنی معضل کودکان بازمانده از تحصیل نیازمند عزم جدی مسؤولان سازمان‌های مختلف و مردم است‌.

وی نقش سازمان‌های حمایتی را در این طرح مهم دانست و عنوان کرد: به طور مثال نهادی چون سازمان بهزیستی می‌تواند فرزندان طلاق، بی سرپرست و بد سرپرست که از درس و مدرسه باز مانده‌اند را شناسایی کرده و جهت آموزش به آموزش و پرورش معرفی کند. ک

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: کودکانی که به هر دلیلی از تحصیل بازمانده‌اند، باید شناسایی شوند، شرایط آنها مورد ارزیابی و تحت آموزش قرار گیرند.

گفتنی است، ایزدی پناه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، ایزدی سرپرست دایره سرپرستی دادسرای عمومی و انقلاب و اعضای کارگروه نیز در این جلسه حضور داشتند.