تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3766419
شناسه : 3766419
تاریخ :
پنتاگون: دخالتی در عملیات پاکستان علیه تروریسم نداریم اقتصاد ایران: معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گفت واشنگتن در حال حاضر هیچ‌گونه دخالتی در عملیات نظامی پاکستان علیه تروریسم ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سابرینا سینگ» معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در یک نشست خبری گفت واشنگتن در حال حاضر هیچ‌گونه دخالتی در عملیات نظامی پاکستان علیه تروریسم در این کشور ندارد.

به گزارش «داون نیوز»، سینگ ضمن محکومیت حملات اخیر شبه‌نظامیان در ایالت‌های خیبرپختونخوا و بلوچستان پاکستان، درباره پاسخ به پرسشی درباره همکاری با ارتش پاکستان گفت: «در حال حاضر از هیچ‌گونه دخالت یا کمک ایالات متحده به پاکستان اطلاعی ندارم. اگر این [موضع آمریکا] تغییر کند، مطمئناً می‌توانم به شما اطلاع دهم».

این اظهارات در حالی است که چند ماه پیش «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفته بود واشنگتن برای مبارزه با تروریسم در پاکستان، با اسلام‌آباد توافق کرده است.

پاتل در آن زمان افزوده بود که واشنگتن به اسلام‌آباد کمک‌های فنی ارائه می‌کند.

گفتنی است معاون سخنگوی پنتاگون پیش از این نیز از پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا حملات گزارش شده ارتش پاکستان در خاک افغانستان با همکاری و هماهنگی آمریکا صورت می‌گیرد، خودداری کرده بود.

انتهای پیام/.