تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766405
شناسه : 3766405
تاریخ :
آسفالت راه‌های روستایی کمتر از ۲ کیلومتر کردستان در اولویت است اقتصاد ایران: سقز_رییس مجمع نمایندگان مردم استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های استان کردستان آسفالت راه‌های کمتر از ۲ کیلومتر در روستاهای استان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیگلری صبح یکشنبه در آئین بهره‌برداری از آسفالت طرح هادی روستاهای سقز در روستای قشلاق رضا اظهار کرد: به منظور دسترسی مناسب به راه‌های روستایی یکی از اولویت‌های استان آسفالت راه‌های روستایی کمتر از ۲ کیلومتر است.

وی افزود: برای سال آینده راه دسترسی ۳.۵ کیلومتری روستای قشلاق رضا نیز در دستور کار قرار می‌گیرد و از اولویت‌ها خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان توجه به توازن منطقه‌ای براساس جمعیت را از تصمیمات اتخاذ شده در استان دانست و بیان کرد: این امر زمینه‌ساز توسعه بسیاری از نقاط استان کردستان خواهد بود.

اجرای ۷۵ طرح هادی در روستاهای سقز

فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در این مراسم اظهار کرد: این شهرستان دارای ۳۰۵ روستا است و در ۷۵ روستای سقز طرح در حال انجام است.

جعفر توان افزود: سال گذشته ۹۳ هزار مترمربع آسفالت راه‌های روستایی در سقز با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد که معادل ۳۵ سال کار در این حوزه بود و امسال این میزان اعتبار به ۴۵۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.