تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766367
شناسه : 3766367
تاریخ :
یک اثر هنری فاخر از رشادت‌های مردم تنگستان تولید شود اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک اثر هنری فاخر از رشادت‌های مردم دلوار و تنگستان تولید شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین زارعی صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری اظهار کرد: امید داریم یک یادگاری از خود بر جای بگذارید و هر سال در سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری شاهد تخفیف و آزادی زندانیان باشیم.

وی اضافه کرد: رشادت‌های مردم تنگستان کمتر از دیگر مبارزات جهانی نیست و در عرصه دفاع مقدس و قبل از ان و اکنون در حوزه اقتصادی تمام وجود خود را در اختیار نظام و ولایت گذاشته‌ایم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک اثر فاخر از رشادت‌های مردم دلوار و تنگستان تولید شود و ما هم در این زمینه آماده همکاری کامل هستیم.

وی تاکید کرد: رئیس‌علی‌ها الگوی همه مردم استکبار ستیز هستند و باید به خوبی به جامعه معرفی شوند که با این چهره و دیگر بزرگان این دیار آشنا شوند.

زارعی خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه پای کار مردم است و امید داریم که مسائل و مشکلات مردم با حضور و تلاش ایشان رفع شود.

وی گفت: در شهرستان‌های دشتی و تنگستان مردم با مشکلات اسناد مالکیت روبرو هستند و امید است که با جدیت بیشتری دنبال و پیگیری شود.