تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766350
شناسه : 3766350
تاریخ :
پیگیر جدی رفع مشکلات خانواده های تحت پوشش کمیته امداد هستیم اقتصاد ایران: کرج- مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: کمیته امداد البرز با جدیت پیگیر رفع مشکلات خانواده‌های مورد حمایت است تا آنها را به سمت توانمندی سوق دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا البرزی مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز، عمده مشکلات موجود در حوزه مسکن خانواده‌های مورد حمایت بیان و موضوع دریافت اعتبارات مسکن مددجویان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیگیری و در مورد دریافت اعتبار بابت تکمیل پروژه‌های سفر ریاست جمهوری نیز گفتگو شد.

رضا البرزی بیان کرد: یکی از وظایف مهم کمیته امداد، تأمین مسکن مددجویان مورد حمایت است که در این راستا از طریق تفاهم نامه با بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، گروه‌های جهادی و کمک‌های خیرین اقدامات مهمی صورت گرفته است.

وی افزود: تأمین مسکن برای خانواده‌های مورد حمایت از جمله مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی آنها است که با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی به این مهم دست خواهیم یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان البرز گفت: در این زمینه، مددجویان واجد شرایط شناسایی شده‌اند که با تأمین بودجه اجرایی خواهیم توانست مسکن مناسب و ایمن برای آنها احداث کنیم.

وی با بیان اینکه کمیته امداد البرز با جدیت پیگیر رفع مشکلات خانواده‌های مورد حمایت است تا آنها را به سمت توانمندی سوق دهد، ادامه داد: در زمینه تأمین مسکن نیز تمام تلاش خود را برای تسریع در خانه‌دار شدن خانواده‌های مورد حمایت به کار گرفته‌ایم.

گفتنی است کمیته امداد استان البرز از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مرداد ماه سال جاری تعداد ۶۰ مورد کمک به خرید مسکن، ۲۶ مورد کمک به احداث مسکن، ۵۳ مورد کمک به احداث فضای جانبی و بیش از ۱۲۰۰ مورد تعمیرات مسکن با مشارکت بسیج سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گروه‌های جهادی، کمک‌های خیران، منابع دولتی و امدادی انجام داده است.