تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766327
شناسه : 3766327
تاریخ :
احداث فاز دوم «شهرک بازیافت اصفهان» نیازمند ۲۵ میلیارد اعتبار است اقتصاد ایران: اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: فاز دوم شهرک بازیافت اصفهان با هدف ایجاد بستر مناسب برای صنایع تبدیلی در دست احداث بوده و نیازمند ۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا ساکتی اظهار داشت: فاز دوم شهرک بازیافت در بخش ساختمان‌های خدماتی، رفاهی و تأسیسات در حال پیگیری و نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای این پروژه، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیل ایجاد بستر مناسب برای احداث صنایع تبدیلی است.

ساکتی ادامه داد: همچنین امکان اعمال کنترل‌های بهداشتی و زیست محیطی و افزایش درآمدهای شهرداری از پردازش اقلام بازیافتی را می‌توان از دیگر علل مهم در احداث این شهرک برشمرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه فاز دوم پروژه شهرک بازیافت در حال حاضر در مرحله طراحی معابر قرار دارد، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه، انبارها و فعالان غیرمجاز جمع آوری اقلام بازیافتی ساماندهی می‌شوند که این موضوع می‌تواند از مهمترین دستاوردهای این پروژه باشد.

ساکتی ادامه داد: همچنین تأمین خوراک پایدار برای استفاده فناوری‌های تبدیل پسماند به انرژی و تعامل با سایر نهادهای متولی از دیگر نتایجی است که اجرای این پروژه به دنبال خواهد داشت.