تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766320
شناسه : 3766320
تاریخ :
گلستان میزبان رزمایش تمرینی و آموزشی صنعت آب و برق می‌شود اقتصاد ایران: گرگان-سخنگوی رزمایش تمرینی آموزشی صنعت آب و برق گفت:گلستان میزبان رزمایش تمرینی آموزشی صنعت آب و برق سطح یک عملیاتی منطقه شمال شرق کشور می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: رزمایش تمرینی- آموزشی سطح یک منطقه شمال شرق کشور به میزبانی صنعت آب و برق استان گلستان و با حضور استان‌های یاری رسان خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان در مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: اهداف مانور تمرینی آموزشی سطح یک عملیاتی منطقه شمال شرق کشور توسط شش کمیته برنامه ریزی ، پشتیبانی، اطلاع رسانی ، عملیات ، کمیته امنیت و کمیته HSE اجرایی می‌گردد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: این مانور هر ساله به منظور آماده به کاری هر چه بیشتر کارکنان در منطقه شمال شرق کشور و با هدف تقویت آمادگی شرکت‌های صنعت آب و برق در برابر تهدیدات محتمل در سامانه‌های آب و برق برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه بحران‌ها و سوانح طبیعی و انسان ساخت به عنوان چالش اساسی در جهت نیل به توسعه پایدار جوامع انسانی به شمار می‌روند، گفت: بر این اساس لزوم رعایت تمهیداتی پیشگیرانه برای مصون داشتن از خطرات احتمالی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.