تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766319
شناسه : 3766319
تاریخ :
کشف محموله حشیش/تریلی با ۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد اقتصاد ایران: بیرجند- فرماند انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شجاعی نسب صبح یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی استان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده سواری پژو با مشاهده پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب کردند و پس از طی مسافتی با برتری عملیاتی پلیس، متهمان با رها کردن خودرو متواری و بلافاصله توسط پلیس دستگیر شدند.

سردار شجاعی نسب با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی رها شده، ۱۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند، تصریح کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

وی همچنین از کشف ۹ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خبر داد و گفت: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۹ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف کردند که در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و ۳ متهم دستگیر شدند.