تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3766300
شناسه : 3766300
تاریخ :
اسپیکر بلوتوثی هواوی Sound Joy 2 معرفی شد؛ صدای ۳۰ وات، ۲۶ ساعت شارژدهی و نورپردازی اقتصاد ایران: اسپیکر بلوتوثی هواوی Sound Joy 2 با قابلیت‌ حمل بالا و شارژدهی بسیار خوب معرفی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هواوی از اسپیکر بلوتوثی جدید خود به نام Sound Joy 2 رونمایی کرد. این محصول با قابلیت‌ حمل بالا و طراحی جمع‌و‌جور، صدای قدرتمندی تولید می‌کند، بدنه‌ی بسیار باکیفیتی دارد و از امکانات هوشمند بهره می‌برد.

اسپیکر بلوتوثی هواوی Sound Joy 2 از طراحی استوانه‌ای جذابی بهره می‌برد که هم خوش‌دست است و هم ظاهری زیبایی دارد. پارچه‌ای باکیفیت روی بدنه‌ی این محصول قرار دارد که دربرابر ضربه و خط‌وخش مقاومت دارد. حلقه‌ی نور LED در قسمت بالایی اسپیکر قرار دارد که با تغییر رنگ، با موسیقی هماهنگ می‌شود و همچنین میزان شارژ باتری و بلندی صدا را نمایش می‌دهد.

بلندگوی هواوی Sound Joy 2
Huawei

به‌گفته‌ی هواوی، Sound Joy 2 از باتری پرظرفیت ۸۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که با هر بار شارژ، تا ۲۶ ساعت امکان پخش موسیقی را فراهم می‌کند. این اسپیکر همچنین از فناوری شارژ سریع با توان ۴۰ وات ازطریق درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند که به‌لطف آن می‌توان در مدت زمان کمی، باتری را شارژ کرد.

سیستم صوتی Sound Joy 2 که هواوی آن را توسعه داده است، از چهار درایور بهره می‌برد. این سیستم شامل بلندگوی ۲۰ وات و توییتر ۱۰ واتی می‌شود که صدایی غنی با بیس عمیق و فرکانس‌های میانی شفاف ارائه می‌دهد.

زن جوان درحال کار با لپ تاپ و بلندگوی هواوی Sound Joy 2
Huawei

Sound Joy 2 هواوی امکانات هوشمند جذابی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. شما می‌توانید دو عدد از این اسپیکر را برای ایجاد صدای استریو یا حتی تا ۱۰۰ اسپیکر را برای تجربه‌ای فراگیر به هم متصل کنید. کنترل محصول ازطریق ساعت هوشمند هواوی نیز امکان‌پذیر است و امکاناتی مثل پخش/توقف، تنظیم صدا و انتخاب آهنگ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین، قابلیت Tap-to-Transfer به شما اجازه می‌دهد موسیقی را به‌راحتی از گوشی هوشمند خود به اسپیکر انتقال دهید.

مقالات مرتبط:
  • ساندبارهای اقتصادی و پرچم‌دار هایسنس رونمایی شد؛ از ۱۲۹ تا ۴۹۹ یورو
  • اپل مدل مشکی اسپیکر هوم‌پاد مینی را بدون تغییر قیمت و ویژگی‌ها رونمایی کرد

از دیگر ویژگی‌های Sound Joy 2 هواوی می‌توان به گواهی IP67 اشاره کرد که به معنای مقاومت آن دربرابر گردوغبار و آب است؛ این ویژگی باعث می‌شود اسپیکر مورد اشاره گزینه‌ای ایدئال برای استفاده در محیط‌های باز باشد. قابلیت‌های جذاب Sound Joy 2 می‌تواند آن را به فهرست بهترین اسپیکر بلوتوثی اضافه کند.

اسپیکر هواوی Sound Joy 2 از ۶ دکمه‌ی کنترلی فیزیکی بهره می‌برد و علاوه‌براین به NFC، قابلیت برقراری تماس تلفنی ازطریق بلوتوث و حسگرهای تشخیص موقعیت مجهز شده است.

درحال‌حاضر قیمت اسپیکر بلوتوثی جدید هواوی و تاریخ عرضه‌ی آن به بازار مشخص نیست.