تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3766284
شناسه : 3766284
تاریخ :
بهبود ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی در منطقه ۲۱ تهران اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ تهران از اجرای تمهیدات شهرداری این منطقه با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود کرم رودی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱ تهران گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته و با آمادگی کامل به استقبال از مهر خواهیم رفت تا با همکاری آموزش و پرورش، پلیس راهور و… سال تحصیلی خوبی را دانش آموزان شروع کنند.

وی در این جلسه از رؤسای ادارت خود خواست تا با نظارت و گشت زنی دائم از ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و سطح منطقه نسبت به تجهیزات ایستگاه‌ها، روشنایی، خط کشی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و… رسیدگی شود.

کرم رودی در ادامه جلسه گفت: در خصوص ایستگاه‌های اتوبوس دو محور، یکی بهسازی پایانه‌های حمل و نقل عمومی و دیگری بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس در دست اقدام است و همچنین نصب ۷۰ سطل زباله در کنار ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقدامات طرح استقبال از مهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: ۴۰ روشنایی در سرپناه‌های ایستگاه‌های اتوبوس بهسازی و ۶۰ پروژکتور نیز خریداری و نصب شده است.

وی در ادامه این جلسه اعلام کرد: در دو هفته آخر شهریور ماه با گشت زنی در سطح منطقه، گره‌های ترافیک شناسایی می‌شود و از اول مهر ماه با همکاری پلیس راهور سعی بر رفع این گره‌ها داریم. وی از بررسی میدانی ۸ مدرسه انتخاب شده در ۳ ناحیه گفت: خط کشی محوری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، رفع نواقص تجهیزات و نصب سرعت گیر و نصب چراغ چشمک زن در راستای ایمن سازی معابر و خیابان‌های پرتردد از جمله اقدامات معاونت حمل و نقل در راستای طرح استقبال از مهر است.