تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766278
شناسه : 3766278
تاریخ :
«تعهد اخلاقی» لازمه پیشبرد کارهای ثبت اسناد است اقتصاد ایران: سنندج_نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: «تعهد اخلاقی» لازمه پیشبرد کارهای ثبت اسناد است که به دلیل کسرت مراجعات باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نبود اخلاق موجب لغزش خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت اسناد و املاک کردستان اظهار کرد: در ثبت اسناد چند مورد چشمگیر و مهم است که باید لحاظ شود که مورد نخست وجود «ظرافت در کار» است و بخشی از این مهم به رسالت کارکنان بستگی دارد.

وی «دقت» را دومین مؤلفه مؤثر در کار ثبت اسناد برشمرد و افزود: «تعهد اخلاقی» نیز لازمه پیشبرد کارهای ثبت است که به دلیل کسرت مراجعات باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نبود اخلاق موجب لغزش خواهد شد.

وی تصریح کرد: «امانتداری» مؤلفه دیگری است که باید مورد توجه کارکنان ثبت اسناد قرار گیرد تا مراجعین با اطمینان ارتباط بگیرند و کار خود را پیگیر باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان توجه به «رازداری» توسط کارکنان ثبت اسناد را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: این مولفه‌ها باید مورد توجه کارکنان ثبت اسناد قرار گیرد.

در این نشست حجت الاسلام پورذهبی با اهدای لوحی از سید امید زمانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک کردستان تقدیر کرد.

وی در ابتدای حضور خود از بخش‌های مختلف اداره کل ثبت اسناد استان بازدید و در جریان روند فعالیت‌های کارکنان این اداره کل قرار گرفت.

«تعهد اخلاقی» لازمه پیشبرد کارهای ثبت اسناد است

«تعهد اخلاقی» لازمه پیشبرد کارهای ثبت اسناد است

«تعهد اخلاقی» لازمه پیشبرد کارهای ثبت اسناد است