تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766277
شناسه : 3766277
تاریخ :
تکمیل رینگ شهر یزد به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اقتصاد ایران: یزد- نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس گفت: برای تکمیل رینگ شهر یزد به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امیدواریم با افتتاح آن، شاهد رفع مشکلات شهروندان در حوزه آب باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صالح جوکار در بازدید از مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی دربید که با حضور فرماندار، مدیر عامل و جمعی از معاونین شرکت آبفای استان انجام شد، به اهمیت احداث مخازن ذخیره آب شرب در یزد اشاره کرد و گفت: با توجه به کم آبی و شرایط اقلیمی حاکم بر شهر یزد ذخیره سازی آب برای مواقع بحرانی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل رینگ شهر یزد به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: امیدواریم با تأمین این اعتبار از منابع مختلف، در تابستان سال آینده با بهره برداری بخشی از رینگ شهر یزد شاهد رفع مشکلات شهروندان در حوزه آب باشیم.

جلال علمدار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد نیز در این بازدید به ارتفاع مناسب این مخزن از سطح شهر اشاره کرد و گفت: به منظور ذخیره و تأمین فشار آب شهروندان در مناطق حسن آباد، اکرم آباد و ملاصدرا ساخت مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی دربید با اعتبار ۶۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.