تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766276
شناسه : 3766276
تاریخ :
اعزام ۸۰ جوان هلال احمر یزد برای خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) اقتصاد ایران: یزد- معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از اعزام ۸۰ نفر از اعضای جوان این جمعیت، به مشهد با هدف خدمات رسانی به زائران امام رضا(ع) در قالب طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد میرحسینی اظهار کرد: اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در قالب ۸۰ نفر از آقایان و بانوان، برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» برای دومین سال به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: این اعضا همراه با تجهیزات مورد نیاز و تعدادی ویلچر برای جابجایی زوار مشهد مقدس اعزام شدند.

وی بیان کرد: طرح قدم به قدم در مسیر بهشت برای دومین سال پیاپی با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا (ع) و پیشگیری و درمان گرمازدگی به زائران سالمند و کم توانا با حضور جوانان بشردوست هلال احمر اجرا می‌شود.

میرحسینی با بیان اینکه برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال احمر در مشهد از امروز شنبه ۱۰ شهریورماه آغاز می‌شود، افزود: پس از گروه‌بندی توسط سرپرست‌ها، هر کدام از خادمان جوان در این ایام، چهار روز به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان مشرف می‌شوند که اقدامی‌بزرگ و بشردوستانه است.