تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766270
شناسه : 3766270
تاریخ :
۳ عملیات ضد صهیونیستی در ۲۴ ساعت با وجود آماده‌باش ارتش اقتصاد ایران: یک سایت وابسته به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از وقوع سه عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل طی ۲۴ ساعت با وجود آماده باش امنیتی ارتش ابراز نگرانی کرد. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت صهیونیستی والاه وابسته به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ عملیات ضد صهیونیستی تنها در منطقه الخلیل انجام شده است، آن هم در شرایطی که ارتش رژیم صهیونیستی در اوج آماده باش کامل قرار داشته است.

در همین رابطه ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی افراطی رژیم صهیونیستی در موقعیت عملیات ضد صهیونیستی ترقومیا که به هلاکت ۳ نظامی صهیونیست منجر شد، حضور پیدا کرد. اظهارات تنش آفرین بن گویر نقش اساسی در گسترش دامنه جنگ در غزه و تحریک فلسطینیان علیه کابینه نتانیاهو داشته است.

در عملیات تیراندازی صبح امروز به سوی یک اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد این عملیات تیراندازی در نزدیکی ایست و بازرسی ترقومیا در الخلیل صورت گرفته است. بر اساس این گزارش تیراندازی از درون یک خودروی عبوری انجام شده که در منطقه رها شده بود. عامل این عملیات شجاعانه موفق به ترک محل عملیات شده است.