تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3766245
شناسه : 3766245
تاریخ :
قرآن به عنوان پرچم انسانیت در کنار پرچم ملیت قهرمان مسلمان اقتصاد ایران: این مایه افتخار و مباهات است که یک بانوی مسلمان، در چنین جایگاهی می‌درخشد و در اوج درخشش، قرآن کریم را نیز به عنوان پرچم انسانیت خود در کنار پرچم ملیتش به چشم جهانیان پدیدار می‌سازد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به مناسبت کسب مدال و افتخارآفرینی ساره جوانمردی در مسابقات پارالمپیک پاریس، در پیامی حضور قرآن کریم به عنوان پرچم انسانیت در کنار پرچم ملیت قهرمان مسلمان را تبریک گفت.

در متن پیام رئیس سازمان دارالقرآن الکریم آمده است:

به نام خدا

مدال‌آوری سرکار خانم ساره جوانمردی در عرصه ورزش و افتخارآفرینی ایشان برای میهن عزیز اسلامی را به ایشان و خانواده بزرگوارشان و همچنین ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت می‌گویم.

این مایه افتخار و مباهات است که یک بانوی مسلمان، در چنین جایگاهی می‌درخشد و در اوج درخشش، قرآن کریم را نیز به عنوان پرچم انسانیت خود در کنار پرچم ملیتش به چشم جهانیان پدیدار می‌سازد.

کار نمادین این قهرمان شایسته کشور نشان داد، در فضایی که ابلیس و جنودش مسأله زن و خانواده را آماج بیشترین حملات بی‌امان خود قرار داده‌اند و می‌خواهند زن را با شعارهای عوام فریبانه‌ی خود گام‌به‌گام از نعمت مادری و همسری و آرامش نهاد خانواده محروم کنند، تربیت چنین انسان‌هایی حقیقتاً از برکت کتاب خداست؛ کتابی که لباس تقوا را همچنان بر تن جسم و روح انسان نگه داشته و انسانیت و قهرمانیِ او را به جای جسمانیت و جنسیت او در چشم‌های بینندگان می‌آراید.

قهرمانی بر شما زن نمونه مسلمان گوارا باد که جام قهرمانی و پهلوانی را با هم نصیب خود نمودید.

خادم القرآن؛ علی تقی‌زاده

 

 

انتهای پیام/