تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766211
شناسه : 3766211
تاریخ :
استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای شهر صاحب ادای احترام کرد اقتصاد ایران: سقز_استاندار کردستان در روند سفر یک روزه به شهرستان سقز در گلزار شهدای شهر صاحب از توابع این شهرستان حضور یافت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح یکشنبه، در جریان سقز به شهرستان سقز ابتدا در شهر صاحب حضور یافت و مورد استقبال جمعی از مردم قدرشناس این شهر قرار گرفت.

وی به همراه نماینده مردم سقز و بانه و جمعی از مسؤولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدای شهر صاحب به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با نثار فاتحه و عطرافشانی مزار شهیدان، یاد و خاطر شهدا را گرامی داشت.

استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای شهر صاحب ادای احترام کرد

افتتاح هتل آپارتمان مروارید شهر صاحب

زارعی کوشا در ادامه هتل آپارتمان شهر صاحب را افتتاح کرد، عملیات اجرای این طرح در سال ۹۸ در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۵۰ مترمربع در شهر صاحب سقز آغاز شد.

با احداث این هتل آپارتمان که ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

استاندار کردستان به مقام شامخ شهدای شهر صاحب ادای احترام کرد

استاندار کردستان به منظور کلنگ‌زنی و بهره‌برداری چندین پروژه و بازدید از چند طرح عمرانی، خدماتی و صنعتی به شهر سقز سفر کرده است.

بهره‌برداری از هتل آپارتمان مروارید، بهره‌برداری از آسفالت و طرح هادی روستاها به صورت متمرکز، بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح، بهره‌برداری از ۹۰ کیلومتر آسفالت جاده‌های روستایی، کلنگ زنی ایستگاه سی جی اس در شهرستان سقز، بهره‌برداری از سایت فرآوری تولید بذر گندم بخش خصوصی، بازدید از قسمت‌های توسعه‌ای بیمارستان تأمین اجتماعی، بهره‌برداری از سالن کنفرانس شهدای خدمت و حضور در جلسه شورای مسکن استان و شورای اداری با محوریت مشکلات شهرستان سقز از دیگر برنامه‌های استاندار کردستان و هیأت همراه در این سفر یک روزه به این شهرستان است.