تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766163
شناسه : 3766163
تاریخ :
اعلام نافرمانی مدنی در سرزمین‌های اشغالی/نتانیاهو فورا برکنار شود اقتصاد ایران: ایهود باراک نخست‌وزیر اسبق و بنی گانتس عضو سابق شورای جنگی رژیم صهیونیستی علیه بنیامین نتانیاهو اعلام نافرمانی مدنی کرده و از صهیونیست‌ها خواستند برای تظاهرات به خیابان‌ها بریزند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، ایهود باراک نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در واکنش به اعلام هلاکت شش اسیر صهیونیستی در نوار غزه و بازگرداندن جنازه‌های آنها خواستار نافرمانی مدنی در سرزمین‌های اشغالی شده و تاکید کرد که نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ متوقف شود و باید فوراً برکنار شود.

بنی گانتس عضو سابق شورای جنگی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب آبی- سفید در سرزمین‌های اشغالی نیز گفت که اعلام کشته شدن نظامیان اسرائیلی یک صبح سخت و دردناک دیگر برای اسرائیل رقم زد.

وی ادامه داد که نتانیاهو دچار ترس و تردید شده و بنا به ملاحظات سیاسی به جای رفتارهای درست به دنبال خرید زمان است. این بازی نتانیاهو به قیمت جان دیگران تمام می‌شود.

گانتس گفت: اسرا کشته شده اند و ساکنان شمال آواره هستند و جامعه اسرائیلی دچار فروپاشی شده است.

وی نیز از ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواست تا به خیابان‌ها بریزند، چرا که زمان تغییر کابینه شکست خورده نتانیاهو فرا رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز از کشف جنازه ۶ نفر از اسرای رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد که ۴ نفر از آنها شناسایی شده اند. یکی از این افراد تابعیت آمریکایی نیز دارد. اعلام این خبر موجی از خشم و نگرانی را در میان جامعه صهیونیستی ایجاد کرده و دامنه مطالبات برای توقف جنگ در غزه را گسترش داده است.