تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3766137
شناسه : 3766137
تاریخ :
روزانه ۱۲ ساعت مطالعه می‌کردم/ پشتکار و تمرکز بر درس رمز موفقیت اقتصاد ایران: رتبه یک کنکور سراسری علوم ریاضی با بیان اینکه روزانه ۱۲ ساعت مطالعه داشته است، گفت: توصیه‌ام به دانش آموزان کنکوری این است که دست از تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهدافشان بر ندارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

امیرحسین سلیمانی تازه کندی، رتبه یک کنکور سراسری علوم ریاضی در گفت‌وگو و با خبرنگار مهر، بیان کرد: من از سال یازدهم مطالعه جدی برای کنکور را آغاز کردم، در ابتدا روزانه از ۳ تا ۴ ساعت درس خواندن شروع شد تا اواخر که به حداکثر ۱۲ ساعت رسید. اکثر زمان خودم مطالعه داشتم ولی از یک ماه مانده به کنکور موارد را همراه با دوستم در کتابخانه مرور می‌کردیم.

وی افزود: عوامل زیادی در موفقیت تحصیلی‌ام تأثیر داشتند اما شاخص‌ترین آن‌ها حمایت پدر و مادرم، اساتید و معلمانم در مدرسه بوده است.

سلیمانی تازه کندی با بیان اینکه قصد دارد در رشته برق دانشگاه صنعتی شریف تحصیل کند، ادامه داد: توصیه‌ام به دانش آموزان کنکوری این است که دست از تلاش و پشتکار برای رسیدن به اهدافشان بر ندارند، چرا که در این مسیر نباید ناامید بشوند و همچنین اینکه با تمرکز بر درس خواندن از زمان خود به بهترین نحو استفاده کنند.

رتبه یک گروه علوم ریاضی اظهار کرد: زیر ساخت‌های آموزشی در موفقیت دانش آموزان تأثیر دارد از مسئولین درخواست توجه بیشتر به این موضوع در شهرهای مختلف دارم همچنین من به طور کامل از مدرسه‌ام و کارکنان و معلمانم بسیار راضی هستم به دلیل اینکه عملکرد آن‌ها در موفقیتم تأثیر بسزایی داشته است.