تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3766125
شناسه : 3766125
تاریخ :
تبریک امیر دریادار سیاری به امیر سرتیپ صباحی‌فرد اقتصاد ایران: رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالروز پدافند هوایی را به فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی فرارسیدن دهم شهریورماه، روز پدافند هوایی را به امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

همرزم ارجمند

امیر سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد

فرمانده محترم نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن دهم شهریورماه روز پدافند هوایی را به جنابعالی و آحاد کارکنان مؤمن و ولایتمدار نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

دهم شهریور ماه که با تصویب و تدبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) به عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است برای تجلیل و قدردانی از همت سترگ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی نگهبانان غیور و مقتدر شبکه پدافند هوایی و مدافعان سرافراز قلمرو هوایی و پهنه آسمان ایران اسلامی که با اشرافیتی کامل و همه جانبه، «وحفظا مِن کُلِّ شَیْطَانٍ مَّارِدٍ» امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای مرزهای هوایی کشور فراهم نموده و به تعبیر معظم له، امروز در اولویت اول و خط مقدم دفاع از حیثیت و موجودیت کشور هستند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر پدافند هوایی، از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی و تمامی همرزمان عزیز در آن نیروی مقتدر را در اجرای مأموریت‌های خطیر و راهبردی محوله در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری