تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3766105
شناسه : 3766105
تاریخ :
گرما دوباره به زنجان بازمی‌گردد اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل هواشناسی زنجان از افزایش مجدد دمای هوای این استان خبر داد و گفت: از امروز شاهد این افزایش خواهیم بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه بعد از چند روز کاهش موقتی دمای هوای استان و خنک‌تر شدن هوا، از امروز شاهد افزایش مجدد دمای هوا خواهیم بود، افزود: این افزایش دما تدریجی بوده و تا اواخر هفته جاری تداوم خواهد داشت.

وی با یادآوری اینکه پدیده خاص جوی در استان مشاهده نخواهیم کرد، ادامه داد: مهم‌ترین پدیده جوی استان، وزش باد با افزایش تدریجی ابرها در آسمان استان خواهد بود که این وضعیت در بعد از ظهرها بیشتر اتفاق خواهد افتاد، به طوری که سرعت وزش باد در برخی از مناطق استان نسبتاً شدید خواهد بود.

این مسوول با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، طی هفته جاری هیچ‌گونه بارشی در استان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۹ درجه سانتی‌گراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۵ و ۳۲ درجه، ابهر ۱۲ و ۳۱ درجه، خرمدره ۱۴ و ۳۲ درجه، آب‌بر ۲۰ و ۳۳ درجه، قیدار ۱۸ و ۳۰ درجه، سلطانیه ۱۱ و ۳۱ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۷ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.