تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3766091
شناسه : 3766091
تاریخ :
نتانیاهو مسئول افزایش تنش در منطقه است اقتصاد ایران: یکی از رهبران حماس در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی در الخلیل که منجر به هلاکت ۳ نظامی شد، تاکید کرد که نتانیاهو مسئول افزایش تنش در منطقه است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مرداوی از رهبران جنبش حماس در گفت‌وگو با پایگاه خبری المیادین به عملیات شهادت طلبانه صورت گرفته در الخلیل اشاره و تاکید کرد که نتانیاهو مسئول تمامی تنش‌های صورت گرفته در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد که سیاست‌های مجرمانه نتانیاهو با مقاومت بیشتر مردمی مواجه خواهد شد و تمامی تلاش‌ها برای یکه‌تازی رژیم صهیونیستی در منطقه ناکام خواهد ماند.

در عملیات تیراندازی صبح امروز به سوی یک اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در شهر الخلیل واقع در کرانه باختری ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند. آمار اولیه تلفات این حمله دو کشته و یک زخمی اعلام شده بود که لحظاتی پیش هلاکت نظامی صهیونیست سوم نیز تایید شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد این عملیات تیراندازی در نزدیکی ایست و بازرسی ترقومیا در الخلیل صورت گرفته است. بر اساس این گزارش تیراندازی از درون یک خودروی عبوری انجام شده که در منطقه رها شده بود. عامل این عملیات شجاعانه موفق به فرار شده است.