تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3766002
شناسه : 3766002
تاریخ :
منع حضور ملی‌پوشان اعزامی به آلبانی در لیگ کشتی اقتصاد ایران: درحالیکه تاکنون طبق چرخه دو ملی‌‌پوش آزاد اعزامی به آلبانی انتخاب شده‌اند، به آنها اجازه حضور در لیگ برتر تا پیش از شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی داده نخواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در دو وزن 70 و 79 کیلوگرم برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی انتخاب شده‌اند.

در وزن 61 کیلوگرم هم فعلا رضا مومنی جلوتر از سایر مدعیان است و باید دید آیا به رضا اطری نایب‌قهرمان این وزن جهان در سال 2022 هم فرصت دوباره‌ای داده خواهد شد و یا اینکه مومنی که کشتی‌گیر زیر 23 سال است، در آلبانی نماینده تیم ملی بزرگسالان خواهد بود.

در 92 کیلوگرم هم مبارزه انتخابی نوزدهم شهریور بین کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور تکلیف ملی‌پوش آخرین وزن غیرالمپیکی کشتی آزاد را مشخص خواهد کرد.

طبق تصمیم کادرفنی تیم ملی آزاد، کشتی‌گیرانی که حضورشان در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی قطعی شده، اجازه حضور در لیگ برتر را ندارند که البته از این جمع فقط یزدانی و نخودی در لیگ برتر قرارداد بسته‌اند و دیگر نفرات قراردادی ندارند.

یزدانی و نخودی عضو تیم بانک شهر هستند که باوجودی که بانک شهری‌ها قصد استفاده از یکی از آنها در هفته اول لیگ برتر را داشتند،‌ باتوجه به آغاز اردوی تیم ملی از ششم شهریور و دعوت این دو نفر به اردو،‌ هر دو نفر را در اختیار تیم ملی قرار دادند.

تا پیش از اعزام تیم ملی کشتی آزاد به مسابقات جهانی آلبانی که 7 تا 10 آبان در تیرانا برگزار می‌شود،‌ دور رفت لیگ برتر آزاد به انجام خواهد رسید.

اردوی جاری آزادکاران تا هجدهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/