تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765970
شناسه : 3765970
تاریخ :
سوادکوهی: خودم مقصر بودم؛ دوست دارم با یزدانی رقابت کنم اقتصاد ایران: مدعی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد گفت بابت نرسیدن به دوبنده تیم ملی در سال‌های اخیر خودش مقصر بوده و حالا همه تلاشش را می‌کند که در مسیر کسب موفقیت قرار بگیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

علی سوادکوهی که در هفته اول لیگ برتر تیم بانک شهر را مقابل مقاومت البرز همراهی کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بعد از مدت‌ها روی تشک رفتم، البته تمرین می‌کردم و دور از تمرین نبودم، اما چون قبلاً کشتی‌گیر 79 کیلوگرم بودم و حالا در 86 کیلو کشتی می‎‌گیرم، 8-9 کیلو وزن گرفتم و عضله‌سازی کردم، به خاطر همین روی تشک سنگین بودم.

وی ادامه داد: تمرینات آقا رضا (یزدانی) سنگین و پرفشار است، هفته به هفته در لیگ آماده‌تر خواهیم شد و برای فینال آماده می‌شویم.

این کشتی‌گیر که در چند سال اخیر برای دوبنده 79 کیلوگرم تیم ملی با محمد نخودی در رقابت تنگاتنگ بود اما دقیقه نود حضور در مسابقات جهانی را از دست داد، تصریح کرد: به هرحال قسمتم این بود، خودم حتماً کم‌کاری کردم و مقصر بودم. ان‌شاءالله اتفاقات خوب در پیش است. به گذشته کاری ندارم و آن را فراموش کرده‌ام، یک وزن بالا آمدم و می‌دانم مسئولیتم سنگین است و انتظارات از من بیشتر شده است. باید برای رسیدن به خواسته‌ام، بیشتر از قبل تلاش کنم.

سوادکوهی یادآور شد: منتظر اعلام چرخه مسابقات جهانی 2025 هستم، احتمالاً این بار هم استارت چرخه با مسابقات قهرمانی کشور زده خواهد شد و بعد از آن هم رقابت‌های آسیایی را در پیش داریم. من وارد چرخه خواهم شد و طبق چیزی که اعلام می‌شود پیش خواهم رفت.

قهرمان آسیا که سال گذشته جردن باروز آمریکایی را در جام‌جهانی 2023 شکست داد، درباره رقابتش در وزنی که پیش از این صاحب وزنش حسن یزدانی بود و حالا به دلیل جراحی مجدد مدتی نسبتاً طولانی از مسابقه دور خواهد شد، عنوان کرد: حسن یزدانی برادر و رفیق ما و باعث افتخار کشور است، با آن شرایطی که برای کتفش در المپیک رخ داد. برای یزدانی آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم با بهبودی کامل دستش به میادین برگردد، من هم دوست دارم با او رقابت کنم و در نهایت اتفاقات خوبی برای کشتی کشورمان رخ دهد.

انتهای پیام/