تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3765937
شناسه : 3765937
تاریخ :
تظاهرات اعتراضی هزاران صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی اقتصاد ایران: سرزمین‌های اشغالی بار دیگر شاهد تظاهرات اعتراضی هزاران شهرک‌نشین صهیونیست علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هزاران شهرک‌نشینان صهیونیست امشب نیز تظاهراتی اعتراضی را علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی برگزار کرده‌اند.

شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست نیز در برابر محل اقامت نتانیاهو در منطقه اشغالی «قیساریه» دست به تظاهرات زدند و ضمن مخالفت با تصمیم کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر تداوم اشغال محور فیلادلفیا خواهان امضای توافق مبادله اسرا شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که صدها شهرک‌نشین تقاطع «کرکور» در جنوب شهرک صهیونیست‌نشین «حیفا» را مسدود کرده‌اند و خواهان سرنگونی کابینه کنونی رژیم صهیونیستی شده‌اند.

بر اساس اعلام رسانه‌های رژیم صهیونیستی این شهرک‌نشینان در تظاهرات خود خواهان برکناری نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شده‌اند.

پیش از این نیز سرزمین‌های اشغالی بارها شاهد برگزاری تظاهرات‌های اعتراضی مشابه از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست بوده است.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.