تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765931
شناسه : 3765931
تاریخ :
بهمن دوستی: تساوی با ایران از صدتا باخت برای برزیل سخت تر بود اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی گلبال ایران پس از تساوی با قهرمان دوره گذشته گفت: این تساوی برای برزیلی ها از صد تا باخت سخت تر بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، بهمن دوستی بعد از تساوی برابر برزیل قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: بازی بسیار خوبی بود و ما در دور گروهی دومین بازی خودمان را با برزیل که در اول رنکینگ جهانی است قرار گرفتیم که در توکیو قهرمان شده بود و در چند سال اخیر شکستی در تورنمنت‌های اصلی نداشت.

وی تصریح کرد: خدا را شکر امروز تساوی خوبی مقابل این تیم بدست آوردیم که از صد تا باخت برایشان سخت‌تر بود. فردا هم یک بازی با آمریکا داریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که این تیم را شکست دهیم و در صدر جدول قرار بگیریم تا در دور دوم رقیب مناسب‌تری داشته باشیم و برای اولین مرتبه در بین چهار تیم برتر پارالمپیک قرار بگیریم.

دوستی در خصوص اینکه در مرحله حذفی دوست دارد مقابل کدام تیم قرار بگیرد، گفت: قطعاً مصر. اگر قهرمان شویم به طور حتم با مصر روبرو خواهیم شد که رقیب آسان‌تری نسبت به تیم‌های دیگر خواهد بود و با عبور از این تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه خواهیم یافت.

سرمربی تیم ملی گلبال افزود: خدا را شکر بچه‌ها به آن خودباوری رسیده‌اند که و همانطور هم که قبلاً در چند ماه گذشته در اردوها گفته بودم، ما نگاهمان به فینال است و برزیل به عنوان قهرمان جهان و پارالمپیک با تمام قوا مقابل ما ایستاد و ملی‌پوشان هم رشادت کردند و در این مسابقه با کسب تساوی دست به کار بزرگی زدند و با گل‌هایی که به ثمر رساندند این تیم را به نوعی تحقیر کردند.

سرمربی تیم ملی گلبال در خصوص تغییر روند بازی در نیمه دوم، گفت: با انجام تعویض تغییر تاکتیک دادیم و خدا را شکر توانستیم به خواسته خودمان برسیم و این تساوی برای ما کمتر از پیروزی نیست.