تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3765927
شناسه : 3765927
تاریخ :
حمله همزمان موشکی حزب‌الله به ۲ موضع نظامی صهیونیستی اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حمله همزمان موشکی خود به ۲ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حملات حزب‌الله لبنان به اهداف نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

در همین راستا حزب‌الله لبنان با صدور ۲ بیانیه از حملات همزمان خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه سی‌ویکم آگوست ۲۰۲۴ موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه سی‌ویکم آگوست ۲۰۲۴ موضع الزبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

بنابراین شمار حملات روز جاری رزمندگان حزب‌الله لبنان به مواضع و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی در روز جاری به ۶ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد. منابع رسانه‌ای گزارش دادند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده‌اند.