تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765925
شناسه : 3765925
تاریخ :
«علیرضا بخت» در پاراتکواندو به مدال برنز رسید اقتصاد ایران: نماینده تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دیدار رده بندی برابر حریفی از صربستان به میدان رفت و با پیروزی برابر وی به مدال برنز دست پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس و در دیدار رده بندی وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف «نیکولا سبجیک» از صربستان رفت و در نهایت با برتری ۲۹ بر ۶ برابر وی به مدال برنز رسید.

بخت در مسابقات امروز بعد از یک دور استراحت، «نورلان دمبایف» از قزاقستان را در راند طلایی و در نهایت با نتیجه ۷ بر ۵ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود. وی در این مرحله برابر «توشتمیروف» دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا از ازبکستان ۱۸ بر ۱۲ بازنده شد و به دیدار رده بندی رفت.

حامد حق شناس هم در وزن ۸۰+ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به مصاف «نیشان اومیرلی» از قزاقستان می‌رود.

تیم ملی کشورمان در این دوره از بازی‌ها ۵ نماینده دارد که تاکنون زهرا رحیمی موفق به کسب مدال برنز شده است. سعید صادقیان پور به دلیل آسیب دیدگی و مریم عبدالله پور هم با شکست برابر رقبای خود از دستیابی به مدال بازماندند.

مسابقات تکواندو هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک با حضور ۱۲۰ پاراتکواندوکار از ۴۲ کشور در کاخ «گرندپله» شهر پاریس جریان دارد.

مدال آوران ورزش ایران در هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک:

مدال طلا:

* ساره جوانمردی - تپانچه بادی ۱۰ متر

مدال نقره:

* ظفر ذاکر - پرتاب وزنه
* پرستو حبیبی- پرتاب کلاب
* زهرا رحیمی - پاراتکواندو

مدال برنز:

علیرضا بخت - پاراتکواندو