تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765866
شناسه : 3765866
تاریخ :
تاریخ‌سازی دختران فوتبال ایران در سرزمین ناشناخته/خاتون آسیایی شد اقتصاد ایران: تیم فوتبال خاتون بم با پیروزی برابر کیچه هنگ کنگ به مرحله گروهی اولین دوره لیگ قهرمانان بانوان آسیا صعود کرد و تاریخ ساز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز دو تیم خاتون بم و کیچه هنگ کنگ در مرحله انتخابی رقابت‌های لیگ قهرمانان بانوان آسیا به میزبانی بوتان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. امینه برازجانی در دقایق اضافی نیمه نخست گل اول تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان مرضیه جعفری با برد به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار هم با حملات دو تیم آغاز شد و در نهایت باز این دختران ایران بودند که پیروز میدان بودند و برای بار دوم دروازه حریف را باز کردند. مونا حمودی اینبار زننده دومین گل خاتون بود. این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر تنها نماینده کشورمان به پایان رسید.

خاتون بم با کسب این نتیجه به مرحله گروهی اولین دوره لیگ قهرمانان بانوان آسیا صعود کرد و تاریخ ساز شد.

تیم خاتون بم در گروه D این مسابقات با تیم‌های کیچه هنگ‌کنگ و آر تی سی بوتان همگروه بود که در بازی نخست هم برابر آر تی سی نیز با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بود.

شاگردان مرضیه جعفری در گروه اصلی رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌هایی چون ملبورن‌سیتی استرالیا، کالج اسکالرز تایلند و کایا ایلویلو فیلیپین رقابت کنند که میزبانی این مسابقات نیز به کشور تایلند سپرده شده است.