تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3765860
شناسه : 3765860
تاریخ :
تحولات میدان جنگ با اوکراین زیر ذره بین پوتین اقتصاد ایران: سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که تحولات میدان نبرد با اوکراین از نزدیک از سوی رئیس جمهور این کشور رصد می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه در جریان تمامی تحولات در میدان نبرد با اوکراین قرار دارد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز شنبه تاکید کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه از نزدیک بر تمام مسائل در حوزه امنیت اجتماعی در مناطقی که در وضعیت بحرانی به سر می برند، نظارت می کند.

به گفته پسکوف، رئیس جمهور روسیه هر روز در تماس با روسای مناطق و افسران امنیتی این کشور، به طور دائم گزارش اقدامات نیروهای مسلح را دریافت می کند.

سخنگوی کرملین همچنین در واکنش به بازداشت مدیر اجرایی تلگرام از سوی دولت فرانسه تاکید کرد که گزارش هایی درباره «پاول دوروف» در روسیه نیز مطرح بود، اما مسکو در زمان حضور وی در اینجا دست به بازداشت وی نزد.

کی‌یف ششم آگوست حمله گسترده‌ای را به منطقه کورسک انجام داد و این در حالی است که نیروهای مسکو همچنان به پیشروی در منطقه راهبردی «پوکروفسک» در شرق اوکراین ادامه می‌دهند. تجاوز اوکراین به خاک روسیه همچنین در جلسه «شورای ناتو-اوکراین» که چهارشنبه هفته گذشته به درخواست کی‌یف برگزار شد، مورد بحث قرار گرفت.

این شورا که اعضای ائتلاف نظامی غرب و اوکراین را گرد هم می‌آورد، پارسال با هدف هماهنگی نزدیک‌تر بین این ائتلاف و کی‌یف، ایجاد شد. روسیه عملیات کی‌یف در کورسک را «اقدام تحریک‌آمیز بزرگ» خوانده و تاکید کرده است که تلافی خواهد کرد.