تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3765800
شناسه : 3765800
تاریخ :
انقلاب بزرگ : چرا LUCANO L۷ می تواند از Land Rover پیشی بگیرد؟ اقتصاد ایران: عصر خودرو- در زمینه برندهای شاسی‌بلند آفرود، از Land Rover که به عنوان یک برند سنتی و کلاسیک شناخته شده نمی‌توان چشم‌پوشی کرد. با این حال، با گسترش مداوم بازار خودروهای آفرود و ظهور قوی برندهای جدید و نوپا در این بخش، چشم‌اندازی که از بازار کلاسیک و تجربه محصول شناخته‌شده بود، در حال مواجهه با بازسازی جامع زنجیره ارزش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، برند جدید و برجسته آفرود، LUCANO، جرأت و جسارت مقایسه مستقیم با  Land Rover را دارد و هدف آن این است که از آن پیشی بگیرد. مدل جدید SUV این برند، L7، به محض معرفی، مستقیماً با Land Rover Evoque  به چالش کشیده شد.

از نظر طراحی کلی، L7 و Land Rover Evoque شباهت‌های زیادی به هم دارند. چه از نظر استفاده از خطوط متراکم و مستقیم که ظاهری مدرن و قوی را تداعی می کند، چه از نظر مدل‌سازی‌های زاویه‌دار و مستطیلی، و چه از نظر جزئیات طراحی مانند دستگیره‌های درب پنهان و سانروف، هر دو مدل سطح بالایی از طراحی را نشان می‌دهند و القا می کنند که هر دو از یک منبع الهام گرفته اند. بر اساس اطلاعات معتبر، تیم طراحان محصول و مهندسان L7، نخستین مدل برند LUCANO، سال‌ها در Land Rover فعالیت کرده و تجربه زیادی در ساخت مدل‌های کلاسیک آفرود دارند.

در طراحی داخلی، هر دو خودرو به‌طور تصادفی به سمت سبک مینیمالیستی پیش می‌روند، اما Evoque همچنان دارای سبک سنتی و اشرافی قدیمی هستند، در حالی که L7 در زمینه علم و فناوری به خودنمایی می پردازد.

L7 در کلاس خود تنها به تجهیز به یک صفحه نمایش 14.8 اینچی بسنده نمی‌کند، بلکه از یک چیپ 8155 با عملکرد بالا بهره می برد. علاوه بر این، L7 دارای تعدادی پیکربندی هوشمند مانند تصویر پانورا 540 درجه، نمایشگر W-HUD و دیگر ویژگی‌های هوشمند است که باعث می‌شود این خودرو در زمینه هوشمندسازی به‌طور کامل از Land Rover Evoque پیشی بگیرد.

از نظر عملکرد آفرود، که مهارت‌های فنی را بیشتر آزمایش می‌کند، L7 از همان سیستم چهارچرخ محرک کلاس جهانی استفاده می‌کند که Land Rover Evoque  نیز از آن بهره می‌برد و هر دو دارای قابلیت‌های ممتازی در بیرون‌آمدن از موانع آفرودی هستند.  با این حال، L7 دارای هفت حالت رانندگی است که بهتر از پنج حالت Evoque است، و اضافه شدن دو حالت عمده رانندگی، یعنی Sand و Mud، به L7 قابلیت بیشتری برای سازگاری با شرایط جاده‌ها را می‌دهد.

بدون شک، Land Rover همیشه در زمینه آفرود پیشتاز بوده، اما در حال حاضر که برندهای جدید و قدیم در حال تغییر و جابه‌جایی هستند، مصرف‌کنندگان، به ویژه افراد برجسته نسل جدید، مدت‌هاست که از پیروی کورکورانه از افسانه‌های برندهای قدیمی دست کشیده‌اند. بنابراین، زمانی که برند LUCANO، که از کلاسیک نشأت گرفته اما از کلاسیک فراتر رفته است، وارد صحنه می‌شود، نمایش آغاز خواهد شد!