تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765742
شناسه : 3765742
تاریخ :
۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند اقتصاد ایران: زنجان- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: حدود ۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی هستند که دانش آموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردار شده اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله خدابنده لو با اشاره به فرارسیدن ماه مهر، آغاز سال تحصیلی و آغاز پویش مشق سخاوت از جمع آوری کمک‌های مردمی جهت یاری به دانش آموزان نیازمند خبر داد و گفت: تمرکز فعالیت‌های بهزیستی بر روی تأمین نوشت افزار، پوشاک، کیف و کفش است و ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان‌ها آماده جمع آوری وسایل مورد نیاز برای دانش آموزان بی بضاعت هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با تاکید بر اهمیت تحصیل کودکان و پیشگیری از افزایش کودکان بازمانده از تحصیل گفت: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیرین، بسته‌های لوازم التحریر و پوشاک جمع آوری شده را بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع می‌کند و ادامه تحصیل کودکان تحت پوشش به عنوان آینده سازان کشور از الویت‌های اصلی این سازمان است.

خدابنده لو اظهار داشت: نزدیک به ۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش بهزیستی هستند که دانش آموزان دارای معلولیت از لوازم کمک توانبخشی برخوردار شده و براساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، کمک‌های جمع‌آوری‌شده خیرین در اسرع وقت در قالب بسته لوازم‌التحریر و پوشاک در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

وی به طرح حامی و حمایت از ایتام و کودکان آسیب پذیر اشاره کرد و افزود: اکنون نزدیک به ۷۰۰ کودک تحت حمایت حامیان بهزیستی قرار دارند و خیرین استان زنجان با مشارکت در طرح حامی می‌توانند کودکان بی‌سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده و میزان مبلغ واریزی را بدون محدودیت انتخاب کنند.

خدابنده لو خاطرنشان کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.