تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765731
شناسه : 3765731
تاریخ :
اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس برگزار می شود اقتصاد ایران: بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران ۲۱ شهریور ماه در شهرستان فردوس خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در جلسه برنامه‌ریزی روز ملی حرکت‌های جهادی و امداد مردمی در استان اظهار کرد: این اجلاسیه ملی به مناسبت ۱۳ شهریور سالروز حضور رهبر معظم انقلاب به عنوان جهادگر در زلزله شهریور ۴۷ فردوس و آغاز اردوهای جهادی در روز ۲۱ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: ۱۳ شهریور در تقویم رسمی کشور به نام روز ملی حرکت‌های جهادی ثبت شده و از این پس مسئولیت سنگینی برای گرامیداشت و پررنگ‌کردن این روز ملی بر عهده داریم.

استاندار خراسان جنوبی بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های سومین اجلاسیه ملی جهادگران تأکید کرد و افزود: گرچه این هماهنگی و کار تیمی در چندسال اخیر پررنگ شده اما هنوز ضعف‌هایی در این زمینه مشهود است که باید با نگاه انقلابی و تدین مدیران استان در برگزاری این اجلاسیه هماهنگی و تعامل لازم وجود داشته باشد.

قناعت با تأکید بر ضرورت زنده‌نگه‌داشتن روحیه جهادی، تصریح کرد: با همین روحیه جهادی بود که در دوران دفاع مقدس و در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی، هسته‌ای و … علیرغم توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن به موفقیت رسیدیم و قطار توسعه و پیشرفت کشور متوقف نشد و به حرکت خود ادامه داد.

وی گفت: پیام انقلاب اسلامی جهانی و فراگیر است و یکی از دلایل آن همین روحیه جهادی است که باید تقویت و به روز شود.

استاندار خراسان‌جنوبی تاکید کرد توجه به برگزاری سومین اجلاسیه ملی جهادگران، باید با نگاه استانی باشد و صرف شهرستان فردوس نباید دیده شود لذا همه دستگاه‌های اجرایی استان پای کار باشند تا این اجلاسیه باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود.