تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3765700
شناسه : 3765700
تاریخ :
پایان عملیات پروازهای اربعین با جابجایی نیم میلیون زائر اقتصاد ایران: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات پروازهای اربعین حسینی ۱۴۰۳ با جابجایی حدود ۵۰۰ هزار زائر خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد محمدی‌بخش درخصوص پروازهای اربعین، جابجایی بیش از نیم میلیون زائر در ایمنی و امنیت کامل را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: عملیات بزرگ اربعین با وجود همه محدودیت ها، با رکورد بی‌سابقه و با رعایت ایمنی و امنیت همچنین با تلاش‌های همه دست اندرکاران مسئولیت پذیر در صنعت هوانوردی به اتمام رسید.

وی افزود: با درایت و هوشیاری خانواده بزرگ صنعت حمل و نقل هوایی، در عملیات پروازهای اربعین امسال شاهد آرامش و رضایت مندی قابل قبول مسافران بودیم.

وی تصریح‌کرد: عملیات پروازهای اربعین 1403 با رشد 29 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته همراه بود و 528 هزار و 828 زائر توسط چهار هزار و 174 پرواز از 34 فرودگاه کشور جابه‌جا شدند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به صدرو بیش از پنج‌هزار مجوز پرواز، گفت: در عملیات پروازی امسال، رشد 28 درصدی جابه‌جایی زائران به عتبات عالیات به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه عملیات پروازی اربعین امسال از 34 فرودگاه کشور انجام شده است، افزود: متوسط زمان تاخیر پرواز در بازه زمانی مذکور در حدود 34 دقیقه گزارش شده است.

انتهای پیام/