تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3765691
شناسه : 3765691
تاریخ :
پیامی مرموز در آستانه محاکمه ترامپ/ شروع جنگ داخلی در ۱۸ سپتامبر! اقتصاد ایران: یک فعال سیاسی و حامی سرسخت رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که پلیس نیویورک در آستانه محاکمه نامزد جمهوری‌خواهان در پرونده حق‌السکوت، اقدام به استقرار نیرو در اطراف دادگاه کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از timesnownews، لورا لومر، یک فعال سیاسی و حامی دوآتشه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار پیامی در شبکه «ایکس» به نقل از منبعی که نامش را فاش نکرد، مدعی شد که پلیس ایالت نیویورک در آستانه محاکمه ۱۸ سپتامبر ترامپ در پروند حق‌السکوت، با پیش‌بینی بازداشت احتمالی وی، از همین حالا نیروهای خود را در اطراف دادگاه محل محاکمه وی مستقر کرده است.

این ادعا در حالی است که وکلای ترامپ در آستانه محاکمه وی در پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، در تلاشند تا این پرونده کیفری را به دادگاه فدرال انتقال دهند. آنها پارسال از این اقدام ناکام ماندند اما حالا با اشاره به حکم اول جولای دیوان عالی آمریکا درباره مصونیت محدود ترامپ، مدعی شده‌اند که نامزد جمهوری‌خواهان باید در دادگاه فدرال محاکمه شود.

با این حال، لومر مدعی شد که آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا پیش‌بینی کرده‌اند که ترامپ «با حکم خوآن مرِچان، قاضی دادگاه محکوم و به جزیره رایکرز منتقل خواهد شد.»

وی مدعی شد: یک منبع فدرال قضایی به من گفته است که گارد ملی نیویورک شروع به استقرار نیرو در هتل‌های اطراف دادگاه نیویورک‌سیتی، محل محاکمه ترامپ در ۱۸ سپتامبر، کرده است زیرا آنها انتظار دارند که ترامپ بازداشت و سپس به جزیره رایکرز منتقل شود.»

دادگاهی در نیویورک پیشتر اعلام کرد که حکم قطعی در پرونده ترامپ در ارتباط با پنهان‌کاری در پرداخت حق‌السکوت به بازیگر مذکور، ۱۸ سپتامبر صادر خواهد شد.

همچنین وی در ادامه مدعی شد که منبع مذکور معتقد است که اعضای اتحادیه پلیس نیویورک قصد دارند تا در حمایت از ترامپ، به طور دسته‌جمعی «مرخصی استعلاجی» بگیرند زیرا هیچکدام از آنها نمی‌خواهند که در روند پیگرد و بازداشت ترامپ دخالت داشته باشند! این پیام در ایکس بیش از ۲ هزار بار بازنشر شده است.