تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3765690
شناسه : 3765690
تاریخ :
۹۲ خودروی داخلی و وارداتی به مزایده اموال تملیکی رفت اقتصاد ایران: عصر خودرو- عضو هیات مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه انواع موتورسیکلت برقی، ۹۲ خودروی داخلی و وارداتی، انواع ماشین‌آلات راه‌سازی و سایر اقلام در مزایده شماره ۲۸۲ این سازمان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سعید غلامی باغی امروز (شنبه 10 شهریور ماه) اظهار کرد: در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان، مزایده سراسری شماره 282 که از 7 شهریورماه آغاز شده تا 17 شهریورماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به انبارهای سازمان در سراسر کشور نسبت به بازدید این کالاها اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این سازمان و یا ستاد ایران فهرست کالاهای عرضه شده را مشاهده و پیشنهاد خود را ثبت کنند.

وی گفت: همچنین رمزگشایی این مزایده روز سه‌شنبه 20 شهریورماه صورت خواهد گرفت و برندگان تا 25 شهریور فرصت دارند نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

غلامی خاطرنشان کرد: این مزایده یکی از بزرگ‌ترین مزایده‌های سازمان محسوب می‌شود و ارزش پایه بیش از 4 هزار و 117 میلیارد تومان کالا از 30 استان کشور در آن عرضه شده که فقط از استان هرمزگان 2 هزار و 211 میلیارد تومان کالا به فروش گذاشته شده است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه کالاهای متنوعی در این مزایده عرضه شده است، گفت: 92 دستگاه خودروی سواری داخلی و وارداتی، 204 دستگاه انواع و اقسام ماشین‌آلات سنگین شامل اتوبوس، کامیون، کشاورزی، تریلی، بیل مکانیکی، لیفتراک، 132 دستگاه موتورسیکلت برقی، اجزا و قطعات موتورسیکلت، دوچرخه، قایق، لوازم یدکی وسایط نقلیه، ژنراتور، دستگاه جوش، لوازم یدکی، دستگاه پرس، لوازم خانگی، منسوجات، لوازم ساختمانی، لوازم الکتریکی، وسایل ارتباطی، سریع الفساد، مواد شیمیایی، دخانیات از جمله کالاهای عرضه شده در این مزایده هستند.