تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765682
شناسه : 3765682
تاریخ :
تجهیز همیاران فعال محیط زیست به تجهیزات اطفای حریق اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به کاهش قابل توجه موارد آتش سوزی در مناطق چهارگانه محیط زیست استان از توزیع تجهیزات اطفای حریق برای جوامع محلی فعال زیست محیطی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید یوسف پور اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده برای کاهش وقوع حریق از جمله بستن مسیرهای دسترسی فرعی در مناطق، شناسایی کانون‌های بحران، ایجاد آتش بر، حضور ادارات با تمام پتانسیل انسانی و تجهیز ادوات اطفای حریق برای جوامع محلی و همیاران طبیعت، صدور کارت همیار محیط بان و برگزاری کلاس آموزشی اطفای حریق برای جوامع محلی، دهیاران و همیاران، خوشبختانه تا حد زیادی از وقوع حریق در مناطق تحت مدیریت، کاسته شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی اطفا حریق جهت مأموران اجرایی یگان حفاظت استان و برگزاری جلسات با جوامع محلی و افراد تأثیر گذار جهت استفاده از توان آنها در امر اطفا حریق به خصوص سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی را نقطه عطفی در استفاده از توان مردمی در این امر مطرح کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست از برقراری شیفت‌های اطفا حریق در استان خبر داد و گفت: سامانه ۱۵۴۰ و تلفن ۰۳۸۳۲۲۲۳۵۷۲ در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محیط زیست و خصوصاً حریق در مناطق طبیعی است.