تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765669
شناسه : 3765669
تاریخ :
ملی پوش تنیس روی میز ایران یک سال محروم شد اقتصاد ایران: کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز آرای خود پیرامون اتفاقات و حواشی انتخابی تیم ملی را منتشر و افشین نوروزی را یک سال محروم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، آرای کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات و حواشی رقابت‌های انتخابی تیم ملی آقایان تنیس روی میز منتشر شد.

بر اساس این آرا افشین نوروزی به جرم اخلال در نظم مسابقات، توهین به داور مسابقه، توهین علنی به ارکان فدراسیون و اشخاص هیئت رئیسه، حرکات زشت و اعمال خلاف شئونات ورزشی، نقض قوانین و مقررات، و همچنین بررسی سوابق انضباطی قبلی این ورزشکار در فدراسیون‌های گذشته، به یک سال محرومیت از تمام فعالیت‌های مرتبط با تنیس روی میز و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر اساس همین آرا، رضا فرجی مربی بنیامین فرجی، به علت انجام رفتار غیر ورزشی در حین مسابقه به سه ماه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و میلاد عابدینیان به دلیل رفتار غیر ورزشی و سابقه انضباطی قبلی به ۳ ماه محرومیت و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین حمیدرضا طاهرخانی به دلیل انجام حرکات غیر ورزشی پس از پایان مسابقات دسته برتر، به اخذ تعهد، الزام به جبران خسارت و توبیخ کتبی با درج در پرونده و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

این احکام با رعایت ماده ۳۳ آئین نامه انضباطی فدراسیون تنیس روی میز مورخه ۱۴۰۱/۴/۲۲ و طبق اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی مورخ ۱۴۰۰/۴/۱۹ هیئت محترم وزیران، قابلیت تجدید نظرخواهی را در کمیته تجدیدنظر انضباطی فدراسیون تنیس روی میز دارا می‌باشد.

این آرا ظرف مدت ۱۰ روز بعد از ابلاغ با رعایت ماده ۳۳ قابلیت تجدیدنظرخواهی در کمیته تجدید نظر انضباطی فدراسیون را خواهد داشت.