تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3765656
شناسه : 3765656
تاریخ :
چهره جدید خیابان ولیعصر با اجرای طرح الگوی خدمت اقتصاد ایران: شهردار منطقه ۳ تهران گفت: اجرای طرح الگوی خدمت با بهبود کیفیت پیاده‌روها و اصلاح هندسی معابر چهره جدیدی به خیابان ولیعصر(عج) به عنوان یکی از شریان‌های اصلی و فرهنگی پایتخت بخشید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ تهران روز شنبه یکی از اهداف اجرای طرح محور الگوی خدمت در خیابان ولیعصر (عج) را بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری، ایجاد فضایی امن و دلپذیر برای تردد و فعالیت‌های اجتماعی برشمرد.

شهردار منطقه ۳ به برنامه‌های توسعه زیرساخت‌های این محور اشاره کرد و افزود: با توجه به هدف اصلی طرح الگوی خدمت که همانا ارائه خدمتی خاص، ویژه و ملموس برای شهروندان است که همگی در راستای حفظ سرزندگی شهر و ارتقای سطح خدمات دهی به شهروندان است، بهبود کیفیت پیاده‌روها، نوسازی مبلمان شهری، اصلاح هندسی معابر و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی، خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده و … در خیابان ولی‌عصر (عج) اجرایی شد.

به گفته وی با بازپیرایی و اصلاح فضای سبز، کاشت درخت و درختچه، کنده کشی، آبرسانی، رنگ آمیزی (جداول، نرده‌ها و المان‌ها)، لوله گذاری و نقاشی شهری درباره بهبود فعالیت‌های خدمات شهری در این محور مهم توجه ویژه شد.

شهردار منطقه ۳ در ادامه ابراز امیدواری کرد که با تکمیل فعالیت‌های فنی و عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری، خیابان ولیعصر به فضایی دلنشین‌تر برای شهروندان و گردشگران تبدیل شود.

جوانی همچنین تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، طرح محور الگوی خدمت خیابان ولیعصر (عج) در زمان از روز اجرایی شد که در تردد شهروندان خللی ایجاد نشود.

شهردار منطقه ۳ در ادامه گفت: بازسازی جوی باغچه، پیاده روسازی و تراش روکش مکانیزه، مرمت نهر، مرمت و بهسازی پیاده رو از مأموریت‌های معاونت فنی و عمرانی بود که در زمان‌های پیش بینی شده اجرا شد.

به گفته وی شهروندان منطقه از ابتدای اجرای این طرح شاهد خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده، مرمت ایستگاه اتوبوس BRT، مرمت و نصب علائم ترافیکی، تأمین روشنایی و مرمت سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در محور ولیعصر (عج) هستند؛ همچنین اصلاح و ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی و اصلاح هندسی معابر به زودی در این محور به پایان خواهد رسید.

جوانی ابراز امیدواری کرد که در ۴ محور این منطقه که شامل محورهای میرداماد، شریعتی، گاندی و خیابان حضرت ولی عصر (ع) در طرح محور الگوی خدمت منطقه ۳ قرار دارند با تعریف کار ویژه شاهد ایجاد تحول در کیفیت، زیبایی بصری محورها و در نهایت ارتقای چشمگیر رضایتمندی شهروندان در این محورها باشیم.