تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765625
شناسه : 3765625
تاریخ :
۲ پاتوق فروش و مصرف موادمخدر در بیرجند پلمب شد اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان‌جنوبی گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۲ واحد مسکونی در شهرستان بیرجند که پاتوق استعمال و فروش موادمخدر شده بود پلمب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن اکبری صبح شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: بنا بر گزارشات و اخبار واصله و مطالبات مردمی و همچنین نارضایتی عمومی در مورد برپایی پاتوق استعمال مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر بیرجند، موضوع به صورت ویژه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر پیگیری و مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بیرجند با رصد اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی، پاتوق استعمال و فروش مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در این طرح با دستور مقام قضائی ۲ واحد مسکونی پلمب شد؛ بیان کرد: برخورد با سوداگران مرگ، یکی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه پلمب این پاتوق‌ها موجب رضایت و خوشحالی اهالی محل شد؛ خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری سارق اماکن دولتی در قائنات

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از دستگیری سارق کابل برق با کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: در پی افزایش سرقت اماکن دولتی در سطح شهرستان قائنات، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ نیمبلوک شهرستان قائنات با انجام اقدامات پلیسی گسترده و فعال کردن گشت‌ها در سطح حوزه استحفاظی، یک سارق سابقه دار را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات بیان داشت: در بازجویی انجام شده از متهم دستگیر شده به ۶ فقره سرقت از اماکن دولتی و سیم کابل‌های برق فشار قوی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فولادی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.