تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3765621
شناسه : 3765621
تاریخ :
سیف‌الله‌پور: ۱۰ نفره نمی‌شدیم به گل‌گهر نمی‌باختیم اقتصاد ایران: قائم مقام باشگاه نساجی مدعی است اگر این تیم در مصاف با گل‌گهر ۱۰ نفره نمی‌شد، تن به شکست نمی‌داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی نساجی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: در بازی دیروز تیم ما بازی خوبی انجام داد و اگر محمدرضا حسینی دو اخطاره و اخراج نمی‌شد، قطعاً در طول بازی وضعیت بهتری داشتیم. ما تا قبل از اخراج سوار بازی بودیم و موقعیت‌های خوبی هم خلق کردیم.

 

وی ادامه داد: از همه هواداران عذرخواهی می‌کنیم، این دومین باخت خانگی ما بود و شرمنده آنها هستیم. ان‌شاءالله با کمک کادر فنی شرایط تیم‌مان را خوب می‌کنیم. نساجی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و در هفته‌های آینده شرایط بهتری پیدا می‌کند. همه دیدند که تیم ما در بازی دیروز چهره یک تیم بازنده را نداشت. متأسفانه یک اشتباهی رخ داد، 10 نفره شدیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

سیف‌الله‌پور در پاسخ به این سؤال که پس از ثبت دومین شکست فصل در سومین هفته لیگ، از ساکت الهامی حمایت خواهد شد یا خیر، خاطر نشان کرد: قطعاً از ساکت الهامی حمایت می‌کنیم. تازه هفته سوم است و تیم هم خوب بازی می‌کند. اتفاقات بازی باعث شد ما زمان زیادی از نیمه دوم را 10 نفره بازی کنیم و همین موضوع مزید بر علت شد تا در لحظات پایانی نتیجه را واگذار کنیم.

وی در واکنش به اعتراض برخی هواداران نساجی در پایان مسابقه و درگیری لفظی آنها با ساکت الهامی تصریح کرد: ساکت الهامی خیلی ناراحت و دلخور بود. طبیعتاً هواداران هم از نتیجه ناراضی بودند و مشکل خاصی نبود. سرمربی تیم، زحمات زیادی برای نساجی کشیده و طبیعی است که از شرایط حال حاضر تیم ناراحت باشد. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده وضعیت تیم‌مان خوب و امیدوارکننده خواهد شد.

انتهای پیام/