تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3765610
شناسه : 3765610
تاریخ :
قیمت و مشخصات فنی شیائومی 14T و 14T پرو به‌طور کامل فاش شد اقتصاد ایران: قیمت و مشخصات فنی شیائومی 14T و 14T پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

شیائومی گوشی‌های شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو را در سپتامبر (شهریور و مهر) سال گذشته‌ی میلادی رونمایی کرد. اکنون با نزدیک‌شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از سری گوشی‌های شیائومی 14T، وب‌سایت فرانسوی Dealabs قیمت و مشخصات فنی شیائومی 14T و 14T پرو را به‌طور کامل فاش کرده است.

طبق اطلاعات فاش‌شده، هر دو گوشی شیائومی 14T و 14T پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد (با نام تجاری AMOLED) با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت، بهره می‌برند.

قدرت پردازشی شیائومی 14T و 14T پرو را به‌ترتیب پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، تأمین می‌کند. انرژی هر دو گوشی توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود.

شیائومی 14T در پنل پشتی میزبان دوربین اصلی با حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچی IMX906 سونی، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۶ برابری و بزرگ‌نمایی ۴ برابر بدون افت کیفیت و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌دید ۱۲۰ درجه‌ای است.

شیائومی 14T پرو از همان سیستم دوربین به‌کاررفته در شیائومی 14T بهره می‌برد؛ با این تفاوت که دوربین اصلی از حسگر بزرگ‌تر ۱/۱٫۳۱ اینچی Light Fusion 900 با بزرگ‌نمایی دو برابری بدون افت کیفیت، استفاده می‌کند. دوربین سلفی هر دو گوشی، ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی‌های مورد بحث، رابط کاربری HyperOS و اندروید ۱۴ را اجرا می‌کنند و به‌لطف گواهی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند. مدل پرو شیائومی 14T از Wi-Fi 7 و مدل پایه از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند.

مقاله‌های مرتبط
  • مشخصات و عملکرد پردازنده شیائومی 14T در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شد
  • دوربین گوشی‌های مورد انتظار شیائومی 14T احتمالاً پیشرفت چشمگیری خواهد داشت

شیائومی 14T ابعادی برابر با ۱۶۰٫۵ در ۷۵٫۱ در ۷٫۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرمی دارد. مدل پرو شیائومی 14T، ابعادی برابر با ۱۶۰٫۴ در ۷۵٫۱ در ۸٫۳۹ میلی‌متر و وزن ۲۰۹ گرمی دارد.

گوشی‌های جدید شیائومی در سه رنگ مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی و آبی تیتانیومی عرضه می‌شوند. استفاده از تیتانیوم در نام رنگ‌ها می‌تواند به فریم تیتانیومی گوشی‌های مورد بحث، اشاره کند؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی در ارتباط با این موضوع در دسترس نیست.

قیمت گوشی مورد انتظار شیائومی 14T با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۶۴۹ یورو خواهد بود. قیمت گوشی شیائومی مدل 14T پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۸۹۹ یورو خواهد بود. اطلاعات بیشتری در ارتباط با سایر کانفیگ‌های رم و فضای ذخیره‌سازی در دسترس نیست.