تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3765600
شناسه : 3765600
تاریخ :
ترافیک سنگین در محور چالوس و هزار اقتصاد ایران: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در محور چالوس و هزار خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حد فاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده تونل شماره ۱۳، حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل البرز خبر داد.

وی افزود: در محورهای هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو، فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر خبر داد و گفت: ترافیک سنگین به صورت مقطعی در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک است و همچنین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن ترافیک سنگین است.