تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3765585
شناسه : 3765585
تاریخ :
بهره برداری از ۴٢ پروژه آبرسانی به روستاها وشهرهای استان کرمان اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان کرمان گفت:در هفته دولت ۴۲ طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای استان کرمان به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای ۴۲ طرح آبرسانی در سطح استان کرمان و افتتاح این طرح‌ها در هفته دولت گفت: ۱۴ طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۱,۴۰۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و مردم در ۱۳ شهر استان از مواهب اجرای این طرح‌ها بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان افزود: این طرح‌ها به منظور تأمین آب و رفع تنش آبی در شهرهای ارزوئیه، بافت، بردسیر، زرند، کهنوج، سیرجان، رودبار، نودژ، منوجان، شهداد، چترود، کاظم آباد و کرمان انجام شده و در مجموع با اجرای این طرح‌ها ۳۳۴ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب استان افزوده شده است.

عبدیان به اجرای طرح‌های آبرسانی در بخش روستایی اشاره کرد و گفت: ۱۱۲ روستا در ۱۵ شهرستان با جمعیت ۶۱ هزار و ۱۲۵ نفر از افتتاح ۲۸ طرح حوزه روستایی در هفته دولت منتفع شدند و برای اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۳۸۶ میلیارد ریال هزینه شده است.